Premieredato blir 13. mars 2019 på TV 2 !

Dato er endelig satt !

Endelig er premieredato satt. Hold av 13. mars kl. 20.00 på TV2. Det er flere episoder med flere deltageren. Jeg vet fortsatt ikke hvor i rekken min episode kommer. Alle deltagerne har trolig en fantastisk og unik historie. 

Før den tid blir det premierefest for alle deltagerne og nye pressebilder. Det blir spennende ! 

Jeg gleder meg til å møte de andre deltagerne i serien og utveksle erfaring og tanker man har etter en slik spesiell reise. 

Jeg ser også frem til å vise folk verdien av å vite når det gjelder opphav og røtter. Det er finnes mange “gode” grunner til hvorfor adopsjon nettopp er det beste for barnet. 

Dette blir en sinnssyk bra sesong ! Følg med på TV 2 ! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg