Da var episoden sendt – For en respons !

Bildet: tv2.no

VET IKKE HVOR JEG SKAL STARTE 

I kveld satt jeg i stuen hjemme med min mann og mine to eldste barn. Lysene var tent og vi satt der alle fire klare til å se episoden.

For å være ærlig vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg er fortsatt litt satt ut over all oppmerksomheten og den enorme støtten og engasjementet folk viser. Hele kvelden har det tikket inn meldinger på telefonen og Facebook. Tusen takk til alle som har sett på episoden og til alle som har sendt støtteerklæringer. Det varmer. Jeg får nok ikke svart alle i kveld, men skal prøve å svare alle.

Historien er spesiell, men det viktigste for meg er at den ender godt !

Det spørsmålet alle stiller til meg er : Angrer du på at du dro ?

Svaret er nei. Jeg angrer ikke en dag på at jeg dro. Reisen var helt unik ! Og det er noe eget med å få svar og en forklaring på hvorfor ting ble slik de ble.

Det er deler ved historien jeg aldri kommer til å forstå. Hvordan en mor kan få 16 barn og forlate alle sammen ? Det er helt uforståelig for meg.

Jeg så episoden om igjen helt alene i stuen midt på natten.. og da kom tårene. Jeg er veldig stolt over meg selv. Jeg er stolt over at jeg turte å dra og oppsøke det ukjente. Jeg er stolt over at jeg kjente på alle følelsene i kroppen !

Tusen takk til Worner Bros og programleder Geir ! Dere gjorde at jeg lo like mye som jeg gråt i løpet av turen ! Det ble en uforglemmelig tur på alle måter.

Jeg må hente meg litt inn før jeg kommenterer konkret episoden !

PURA VIDA !

 

 

4 kommentarer
    1. Hei Andrea.
      Har nettopp sett programmet og grått masse gledestårer over det flotte møtet med din biologiske far. Du er veldig lik ham, synes dere gikk likt også 😊
      Jeg tror din biologiske mor har levd et tøft liv, så ikke døm henne for hardt. Hun har vel aldri forstått bruken av prevensjon. Og sikkert også søkt trøst og nærhet til menn, uten og finne det. Nå er hun en sliten og «gammel» kvinne, som har lagt lokk på sine følelser. Sånt har hun nok ikke plass til i kampen om den daglige føde.

      Håper du får et fint forhold til din far. Han har lengtet masse.

      Klem Berit

    2. Utrolig sterk og fin episode! Lurer på hvorfor ikke dine søsken var med? Var ikke de også nysgjerrig på deres biologiske familie? 🙂

    3. Hei, Tusen takk for at du delte din historie på TV – helt utrolig unik historie som viser at kjærligheten overlever alt! Håper kanskje TV2 kan lage en ny episode når du kommer tilbake med din norske familie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg