Foredraget – sinnsyke tilbakemeldinger !

FOREDRAGET 

I over en måned har jeg arbeidet med en meget personlig presentasjon. Et foredrag om min adopsjonshistorie. Det har vært noe av det vanskeligste jeg har skrevet, fordi det er så personlig. 

I går holdt jeg foredraget for alle lokalavdelingsledere i Norge og UAPU  (Utenlandsadopterte politiske Utvalg)  

Her er noen av de flotte tilbakemeldingene jeg fikk:

” En gripende historie fra start til slutt, formidlet på en alvorlig, genuin, følelsesladet og morsom måte! Det er brutalt og hjerteskjærende til tider, men måten du formidlet på, Andrea, med varme og humor gjør at historien din er vel verdt å høre på. Alle tilhørerne satt oppslukt gjennom hele timen. Din innlevelse og sårbare side- var med på å skape en spesiell atmosfære. Du er flink til å henvende deg til publikum og gjør alt levende. Jeg tror ikke det satt en eneste person i rommet som ikke levde seg inn i det du formidlet. Mange tørket tårer. “

—————-

 Teknisk var dette strukturert, ryddig med god og riktig progresjon. Innholdet treffer alle midt i hjerte. Jeg håper du vil dele dette med mange fremover. Flott presentert med blanding av følelser og rasjonelle tanker.”

————–

” Foredraget ditt var utrolig flott å høre på. Det var strukturert, kronologisk, lett forståelig og emosjonelt på alle måter. Det faktum at du klarer å se humor i din egen historie forteller meg at du var klar for denne reisen. 

————-

” Veldig godt foredrag! God balanse mellom humor, tårer, alvor, bilder og video. Heftig for en adoptivmor med barn som kan ønske å gjøre det samme som deg i løpet av en del år fremover. Relevant for alle, også de som ikke har noen personlig relasjon til adopsjon. Du forteller veldig godt og fengende “

—————

Jeg er så glad og ydmyk for at jeg fikk anledning til å fortelle min historie. Da er det ekstra godt å kjenne på reaksjonene og tilbakemeldingene fra publikum. Jeg har allerede fått flere forespørsler om å holde presentasjonen igjen ! TAKK ! 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg