Før og etter ?

Før og etter adopsjonen

Tema adopsjon kan ofte forbindes med noe alvorlig. Det er noen ganger jeg spør meg selv : Hvordan ville livet mitt vært dersom jeg ikke hadde blitt adoptert ?

Nabolaget Bekkelaget – Barrio de St. Gabriel

Comida típica, Gallo Pinto – Nasjonalretten i Norge, Fårikål

La Playa Conchal  – Stranden på Ulvøya

Planta de banano – Banan i Norge etter noen dager hjemme.

Piza con queso – lager med ost

På barnehjemmet var en av mine eiendeler en liten bit med Parmesan ost.  I Norge passer jeg alltid på å ha et lager med ost.

Cocodrilos – Det nærmeste jeg kommer en krokodille i Norge er denne.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg