Min biologiske mor har fått 16 barn !

” Du tuller nå ? ” 

Jeg husker så godt sekundende som ble til minutter. Det føltes som en evighet da jeg satt i bilen og ventet. Programleder, Geir hadde gått i forveien for å finne biologisk mor. Jeg svettet på hendene og hjerte banket raskt. Hva var det jeg ønsket å finne ut av?Jeg hadde på forhånd alle spørsmålene i hodet, men akkurat der og ta gikk tankene bare i spinn. Det føltes som jeg ikke klarte å tenke helt klart. Jeg visste at om litt ville jeg trolig møte biologisk mor. Dette var et øyeblikk jeg hadde ventet på i 30 år. Ut av bilvinduet så jeg noen søte små barn. Klærne var skitne, øynene nysgjerrige, men de smilte. Blikkene våre møttes og jeg ble rørt. Jeg trakk pusen dypt og prøvde å holde tårene tilbake. Tanken streifet meg der og da at jeg kunne vært et av de barna som jeg nå stirret på.

Øynene mine beveget seg raskt for å danne meg et bilde over hvor vi egentlig var. Vi befant oss midt i jungelen. Stedet var helt øde og forlatt. Det var som en konsentrasjonsleir. Bygningen var slitt og gammel og det var mange små dører som ledet inn til små rom. Det tok ikke lang tid før vi som reisefølge trekk til oss oppmerksomhet. Det kan jeg i grunn skjønne. Det er ikke nok hver dag det kommer to store biler med kamerafolk til dette stedet. Flere mennesker samlet seg rundt bilen. De vinket og smilte. Jeg prøvde etter beste evne å virke rolig, så jeg smilte og vinket tilbake.

Plutselig så jeg Geir komme mot bilen vår. Jeg prøvde å tolke uttrykket i ansiktet hans. Han virket fornøyd. ” kom ut av bilen Andrea, sa han.

Jeg hoppet spent ut av bilen og satte meg på en stein ved siden av han.

” Vi har funnet din biologiske mamma. Du har trolig rett i det du sa om at hun har levd et tøft liv. Hun har fått 16 barn, hvorav tre har gått bort på grunn av sykdom. Hun husker deg og hun vil gjerne møte deg”, sier Geir.

Tankene mine stoppet helt opp. Jeg skjønte ikke helt hva han sa. Tullet han, tenkte jeg. Har min biologisk mor fått 16 barn. Det er jo helt sinnsykt ! Jeg vet faktisk ikke om jeg skal le eller gråte, men tårene kommer ukontrollert. Jeg var glad for at vi hadde funnet henne og at hun ønsket å møte meg. Men jeg kjente også veldig på en følelse av skuffelse fordi jeg følte meg så lite spesiell. Jeg hadde tatt denne lange reisen for å møte henne og hun hadde fått 16 barn !

Jeg tok meg raskt sammen og jeg nikket bekreftende at jeg ønsket å møte henne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. For en fantastisk rørende og spennende reise og gjenforening i Sporløs, Andrea 💕. Takk for at du deler din historie ❤️.

      1. Hei Jorid ! Takk for din koselige kommentar. Ja, det var en meget emosjonell reise for meg. Jeg er takknemlig for at jeg fikk muligheten til å bli med på Sporløs. Det er den del informasjon som TV produksjonen ikke fikk plass til. Dette vil jeg skrive om her. For eksempel at jeg fikk møte to av mine halvbrødre på biologisk mor side.

    2. Personlige gaver fra Pledd.net
      BABY PLEDD med navn, fødselsdato, vekt og lengde.
      15% rabatt på alle personlig tepper.
      Kode: Instagram 2021
      tidsbegrensning t.o.m 31.01.2021

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg