Ny fotoshoot !

Ny fotoshoot !

I dag tok en fotograf bilder av meg til en ny artikkel for en avis. Artikkelen skal handle om identitet.

På et av bildene bærer jeg en bunadsveske. Kjolen skal representere Costa Rica og bunadsvesken skal vise det norske. Jeg tror artikkelen blir spennende med et tema som er veldig i vinden fortiden.

Det å bli tatt profesjonelle bilder av er nytt for meg. Men fotografen var eget dyktig og ikke minst veldig koselig. Vi fikk en god kjemi, noe som jeg tror er viktig for at bildene skal bli best mulig.

Det ble også tatt noen urbane bilder fra broen mellom Grønland og Sørenga.

Jeg gleder meg til å se resultatet.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg