Over 100 000 har lest min kronikk !

Over 100 000 har lest mitt innlegg på nrk.no 

Torsdag morgen fikk en en skikkelig god nyhet fra NRK. De gratulerte meg med at innlegget mitt har blitt lest av over 100.000 mennesker ! Nrk virket veldig fornøyde med at mange har lest kronikken om hvordan mine tanker og følelser rundt bunad og identitet har utviklet seg gjennom årenes løp. Nrk var også glade for at jeg hadde klart å engasjere mange og skape en debatt om temaet jeg skrev om.

Det er jeg som skal takke NRK for at jeg fikk muligheten til å skrive om dette temaet. På mange måter er det en meget personlig tekst, men tydeligvis er det mange som kan kjenne på noe av de samme følelsene som jeg har hatt.

Det er klart jeg er stolt ! Dette er min første lengre kronikk som publiseres! Det er helt fantastisk og unikt at så mange har lest kronikken ! Tusen takk !

Med dette ønsker jeg alle, med eller uten bunad, mørk, hvit eller Granka-brun, fra innland eller utland, en riktig god 17. mai !

HURRA !

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg