Topp 10 tilbakemeldinger etter TV programmet

  1. Jeg måtte sette på pauseknappen da du møtte din biologisk far. Jeg så ikke noe gjennom tårene
  2. Programmet skulle vært mye lengre. Jeg lurer fortsatt på mange ting.
  3. Nå har jeg bare et behov for å sende deg en melding for å si: Jeg har akkurat grått ca. like mye som Mjøsa rommer i volum
  4. Jeg satt i stuen og strigråt. Tilslutt spurte mannen min om alt stod bra til med meg.
  5. Du er tøffere enn toget !
  6. Dette var altfor tøft å se på for en gravid kvinne
  7. Jeg har ikke grått så mye på lenge som jeg gjorde da jeg så din episode. Snørr og tårer om hverandre.
  8. Jeg håper du er skikkelig stolt over deg selv og din historie. Jeg kjenner jeg blir stolt jeg også, av å kjenne deg
  9. Det er sjelden jeg sitter alene på en onsdagskveld og kjenner tårene presse på.
  10. For en utrolig sterk og nydelig historie. Jeg er så stolt av deg. Har bare lyst til å gi deg en klem

 

Dette er noen av mange koselige kommentarer jeg har mottatt fra kjente og ukjente !

TUSEN TAKK !!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg