TV 2 kick off – Sporløs 2019

TV2 ” Kick off ” 

I går var det endelig klart for ” Kick off ” for Sporløs 2019 !

I regnet trippet jeg over sølepyttene. Etter litt leting i Bjørvika fant jeg frem til TV2 bygget. Det tok ikke lang tid før deltagerne kom i prat. Jeg tror alle var nysgjerrige på hverandre og på historiene. Det ble stor jubel da programleder, regissør og kameramenn også dukket opp.

Det var veldig godt å få møte de andre deltagerne i programmet. Alle hadde vært på livets reise og det var nettopp det vi delte. Jeg satte veldig stor pris på at vi fikk pratet om det vi hadde opplevd og delt tanker og følelser med hverandre.

Vi fikk tips og råd knyttet til presse, generell info og ikke minst fikk vi alle se hver vår episode for første gang. Jeg kan kun nevne noen få stikkord som beskriver følelsen jeg hadde etterpå:

sterkt, nakent, sårbarhet, usikkerhet, nært og sannhet !

 

Terningkast : 6 

Min episode blir 20. mars 2019 kl. 20.00 på TV2 

4 kommentarer
      1. Hei !
        Ja, jeg gruer og gleder meg til min episode. Det er skremmende å dele noe så personlig, med mange mennesker. Men samtidig er jeg stolt av at jeg hadde mot til å delta og søke etter sannheten om hvorfor jeg havnet på barnehjem i en alder av fire år.
        – A –

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg